Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Γιατί η βροχή σε κάνει βλάκα;

Έχει μόλις σταματήσει η βροχή, εγώ έχω μόλις μπει στο αυτοκίνητό μου και το μόνο που έχω προλάβει να κάνω είναι να κλείσω τις ασφάλειες (παλιά συνήθεια από τη συμπρωτεύουσα) και να βάλω ζωνη ασφαλείας. Ακούγεται ένα τρελό στρίγγλισμα από λάστιχα αυτοκινήτου και, μέχρι να αναρρωτηθώ τί συμβαίνει, βλέπω ένα αυτοκίνητο να γλιστρά χωρίς καθόλου χάρη στο δρόμο με το πλάι ερχόμενο από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας κατευθείαν πάνω μου.
Κοιτάζω τη ζώνη και αναρρωτιέμαι: προλαβαίνω άραγε να βγω; Το άλλο αυτοκίνητο πλησιάζει, βλέπω τον οδηγό του, με κοιτά πανικόβλητος, ξαφνικά ξυπνά! Επανακτά τον έλεγχο του αυτοκινήτου του την τελευταία στιγμή και έχοντας φτάσει σε απόσταση ενός μόνο μέτρου από εμένα. Η τύχη ήταν μεγάλη, δεν περνούσε άλλο αμάξι απο το δικό μου ρεύμα κυκλοφορίας, τα λάστιχα του άλλου δεν ήταν πολύ φαγωμένα και μπόρεσε να το ελέγξει, εγώ ηθελα να βρω ένα καλό ραδιοφωνικό σταθμό πριν ξεκινήσω, δεν υπήρχε πεζός στη διάβαση...
Αν όμως κάτι από όλα αυτά ήταν αλλιώς; Ναι, ξέρω, δεν πρέπει να δείχνω αγνωμοσύνη στην τύχη μου, δε θα ήταν μεγάλη η ζημιά αν γινόταν κάτι και λοιπά... Το θέμα είναι ότι κάθε που βρέχει τρελαίνονται οι διάφοροι "κάγκουρες" και ξεφυτρώνουν παντού σαν τα σαλιγκάρια! Συγκρατήσου λίγο μέχρι να φτάσεις στην πλησιέστερη καγκουροαλάνα καλέ μου άνθρωπε, εμείς δε φταίμε σε τίποτα, και μόνο και η τρομάρα που προκαλείς είναι αρκετή! Είμαι σίγουρη ότι τα ξέρεις τα στέκια, τις αλάνες και τα πάρκινκ όπου μπορείς να βγάλεις το άχτι σου ανενόχλητος και λίγο πιο ακίνδυνα! Εκεί να πας να κάνεις μανούβρες, δε χρειάζεται να μου κάνεις τεστ τρομάρας!
Να ήσουν πεζός και να βιαζόσουν για να μη βραχείς, θα σε δικαιολογούσα. Αλλά με το αμάξι, γιατί είσαι τόσο περισσότερο βιαστικός και απρόσεκτος όταν βρέχει; Το βαρομετρικό επηρρεάζει το IQ σου;

Δεν υπάρχουν σχόλια: