Τρίτη 20 Απριλίου 2010

My personal sunshine


Καθώς αρχίζω να ξυπνάω και αλλάζω πλευρό ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω το νινί μου. Ο Έκτωρας έχει έρθει ως συνήθως κι έχει ξαπλώσει δίπλα μου. Αντιλαμβάνεται αμέσως ότι ανοίγω τα μάτια μου και με κοιτάζει με αυτό το απίστευτο βλέμμα της απόλυτης προσήλωσης. Μου γλείφει τα χέρια σαν να μου λέει ότι με περίμενε να ξυπνήσω εδώ και ώρα. Μόλις κάνω να σηκωθώ αρχίζει να χοροπηδάει επειδή ξέρει ότι θα βγει βόλτα. Να ξυπνάς με τόση τρυφερότητα και να ακολουθεί τόση χαρά κι ενθουσιασμός! Κάθε πρωινό είναι ξεχωριστό, ιδιαίτερα σημαντικό γι’ αυτόν!

Μια μικρή βόλτα κάθε πρωί κάνει πολύ καλό στην διάθεση, ξυπνάει το σώμα και το πνεύμα και τα προετοιμάζει για την υπόλοιπη μέρα με τον καλύτερο τρόπο. Μετά ακολουθεί το φαγητό του και φυσικά η ευγνωμοσύνη του. Ναι, κάθε φορά που ο σκύλος μου τελειώνει το φαγητό του έρχεται και κάθεται μπροστά μου χωρίς να ζητάει τίποτα, περιμένει απλά να τον προσέξω και μετά χαλαρώνει. Είναι σαν να με ευχαριστεί, όσο χαζό κι αν φαίνεται σε εσένα αυτό!

Πολλές φορές όπως κάθομαι έρχεται δίπλα μου και χώνει τη μουσούδα του κάτω από τον αγκώνα μου για λίγα χάδια. Ή απλά ξαπλώνει στα πόδια μου, πόσο απίστευτη αίσθηση είναι αυτό! Το μόνο που θέλει εκείνη την ώρα είναι να με νιώθει δίπλα του και είναι πολλές οι φορές που ακριβώς το ίδιο νιώθω κι εγώ.

Έπειτα είναι και οι άλλες φορές, όταν έχει όρεξη για παιχνίδια και μου κάνει τις σαχλαμαρίτσες του ή μου φέρνει τα παιχνίδια του για να καταλάβω τι θέλει. Τότε είναι που μου κάνει τα πιο τρελά νάζια, τις πιο γλυκιές ζουζουνιές και επίσης τότε είναι που με κάνει και γελάω.

Μετά είναι οι φορές που τον βλέπω να κοιμάται. Το να χαλαρώνει ένα πλάσμα στην αγκαλιά σου τόσο πολύ ώστε να κοιμάται βαθιά είναι μοναδικό. Συχνά ονειρεύεται και από τις αντιδράσεις του καταλαβαίνω ότι βλέπει στον ύπνο του ότι κυνηγάει και μετά από λίγο ότι τρώει. Μετά χαλαρώνει ακόμα περισσότερο και ροχαλίζει! Είναι τόσο αξιολάτρευτος εκείνες τις στιγμές!

Το ίδιο αξιολάτρευτος είναι κι όταν τον πηγαίνω στην παραλία και τον αφήνω ελεύθερο Μένει κοντά μου, παίζουμε και δε τον νοιάζει τίποτα άλλο. Αδιαφορεί για τους άλλους ανθρώπους και όταν συναντάμε άλλα σκυλιά δεν τους δίνει σημασία, προτιμάει να παίξει μαζί μου. Μόνο αν κάποιος (άνθρωπος ή ζώο) με πλησιάσει πολύ δίνει σημασία για να με προστατεύσει αν χρειαστεί. Και όλα αυτά χωρίς να τον έχω πάει για εκπαίδευση, μόνη μου του έμαθα 5 πράγματα για να τον ελέγχω και αυτό σημαίνει ότι δεν με υπακούει απόλυτα. Παράπονο δεν έχω όμως, στις κρίσιμες στιγμές με ακούει και φέρεται κύριος.

Πώς να μη τον λατρεύω, είναι η χαρά μου, φωτίζει τη ζωή μου ακόμα και στις πιο σκοτεινές στιγμές μου. Μου δείχνει την αγάπη του με κάθε τρόπο, άλλοτε έντονα κι άλλοτε πιο απλά. Μου προσφέρει απέραντη τρυφερότητα, μου έχει απόλυτη εμπιστοσύνη και δεν μου ζητάει τίποτα. Ταυτόχρονα ξέρει πόσο πολύ τον αγαπάω κι εγώ χωρίς να χρειάζεται αποδείξεις. Η πιο πλήρης έκφραση της αληθινής ανιδιοτελούς αγάπης.