Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Μη μου μιλάς για έρωτα


Γιατί ο έρωτας φέρνει χαρά, μα έχεις καιρό να χαμογελάσεις

Ο έρωτας κάνει την καρδιά ανάλαφρη, μα βλέπω τη δική σου να σφίγγεται

Ο έρωτας χαρίζει όνειρα κι ελπίδες, μα εσύ βυθίζεσαι στο σκοτάδι

Ο έρωτας σε κάνει να πετάς, μα εσύ χάνεσαι στην άβυσσο

Αυτό που υμνείς τόσο παθιασμένα, σε γονατίζει κάθε στιγμή

Μου μιλάς για το θαύμα του έρωτα, τη στιγμή που τα δάκρυά σου είναι ακόμα νωπά;

Μου λες πως είναι έρωτας αυτό, που σε κατατρώει και σε καίει και σε γονατίζει;

Αν είναι έρωτας αυτό, δεν θέλω να τον ζήσω, χαίρομαι που δεν έχω ερωτευτεί ποτέ και, ειλικρινά, δε βιάζομαι να ερωτευτώ. Είμαι πολύ εγωίστρια για να ερωτευτώ, έχω πολύ ψηλά την αξιοπρέπειά μου και την ψυχική μου ηρεμία για να την αφήσω έρμαιο στο σαδισμό μιας τέτοιας παραφροσύνης

Κάτσε στη γωνιά σου, με τα σπασμένα φτερά σου, να θρηνείς αυτό που έχασες κι ας μην το είχες ποτέ. Εγώ και πάλι θα’μαι πλάι σου να σε παρηγορήσω όταν με χρειαστείς. Μα μη μου μιλάς για έρωτα, γιατί δεν ξέρεις τι σημαίνει. Εγώ ξέρω κι ας μην το έχω νιώσει. Αυτό που εσύ ονομάζεις με τόση αφέλεια έρωτα, εγώ το λέω ψύχωση, προσκόλληση, εξάρτηση από μια ψευδαίσθηση. Προτιμάς να διατηρείς ένα δράμα στη ζωή σου, παρά να ζήσεις ελεύθερη. Φοβάσαι ότι χωρίς αυτό, η ζωή σου θα’ναι κενή, φοβάσαι ότι αν τελειώσει το δράμα σου δε θα ανέβει άλλο έργο στο θέατρο της καρδιάς σου. Έχω όμως νέα για σένα: Η ζωή συνεχίζεται μετά από κάθε δράμα, μετά από κάθε βροχή βγαίνει κι ένα ουράνιο τόξο, τα πάντα είναι πιο όμορφα όταν μπορείς να χαμογελάς!

Για μένα έρωτας είναι να θες να ζήσεις, να ξεζουμίζεις την αξία κάθε στιγμής, να βλέπεις την ομορφιά παντού γύρω σου. Να μη βλέπεις ένα δρόμο γεμάτο εμπόδια, αλλά μια ενδιαφέρουσα διαδρομή. Να μη σε νοιάζει ο προορισμός, μόνο να χαίρεσαι την πορεία. Να μη προσπαθείς να έχεις κάποιον δικό σου, απλά να χαίρεσαι που υπάρχει και να ευφραίνεσαι με τις χαρές του. Ο αληθινός έρωτας έχει πάντα ανταπόκριση, είναι το αποτέλεσμα της ένωσης των ψυχών, αγνοεί κάθε ανθρώπινο εμπόδιο και κάθε αντίσταση, είναι πολύ ανώτερος από όλα αυτά. Είναι αυτό που υπάρχει ανάμεσα σε 2 ανθρώπους, όχι μόνο από τον ένα προς τον άλλο. Είναι σαν μεταφυσικό φαινόμενο, θα σου συμβεί και θα σε οδηγήσει χωρίς να σε ρωτήσει, μα θα σε ανταμείψει με την ομορφιά του, θα αγγίξει τα βάθη της ψυχής σου φέρνοντάς της ευτυχισμένες συγκινήσεις κι όχι πόνο.


Photo by netxDoorArtist

Δεν υπάρχουν σχόλια: