Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Καθαροί άνθρωποι



Photo by nextDoorARTist


Μάτια με σχεδόν παιδική αθωότητα και ειλικρίνεια. Άνθρωποι αγνοί, με καθαρή ψυχή. Χωρίς κακία, ζήλια ή φθόνο. Τους θαυμάζω και τους εκτιμώ πολύ. Μένω άφωνη όταν τους ακούω να μιλούν, με τον τρόπο που εκφράζουν τις απόψεις τους, με τον τρόπο σκέψης τους. Ανακουφίζομαι βλέποντας πως δεν είναι χαζοί ή αγαθοί. Είναι απλώς καλοί.

Αυτοί οι άνθρωποι μου μιλούν πάντα με ειλικρίνεια και αμεσότητα, χωρίς όμως να γίνονται απότομοι ή σκληροί. Ακόμα κι αν μου πουν κάτι που δεν θα μου αρέσει. Τέτοιους ανθρώπους θέλω να τους κρατήσω στη ζωή μου. Έχω δύο τέτοιους ανθρώπους στη ζωή μου και όταν είμαι μαζί τους νιώθω υπέροχα. Νιώθω πως βλέπω την καλύτερη εκδοχή της έννοιας άνθρωπος.

Προσπαθώ να φανταστώ μια κοινωνία που θα αποτελείται μόνο από τέτοιους ανθρώπους. Όσο πιο ουτοπικό σου φαίνεται αυτό, τόσο πιο πολύ σε έχει φθείρει ο κόσμος στον οποίο ζούμε. Όμως αν το συναντήσεις, αν μπορέσεις να το αναγνωρίσεις και να το εκτιμήσεις... Μόνο τότε θα καταλάβεις πόσο θαυμάσιο είναι αυτό που έχουν τέτοια άτομα. Είναι αυτό που με κάνει να συνεχίζω να πιστεύω στους ανθρώπους.


2 σχόλια:

@ngel είπε...

Σήμερα σκεφτόμουν να γράψω ένα άρθρο για τον "άνθρωπο"... αλλά μάλλον θα είναι ένα ακόμα κείμενο που δε θα βρώ ποτέ χρόνο να γράψω και θα μείνει στο μυαλό μου...

DepInLondon είπε...

Δεν αξίζει αρκετά για να βρεις χρόνο να το γράψεις; Πόσο έχει πέσει η αξία του "ανθρώπου" για εμάς τους ανθρώπους;