Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

2671km far




Και τι σημαινουν 2671 χιλιομετρα; Σημαινουν οτι οταν επισκεπτεσαι τον τοπο σου, ειναι παρα πολλα αυτα που θα βρεις αλλαγμενα. Σημαινει οτι χανεις καποια επεισοδια απο τις ζωες των ανθρωπων που αγαπας. Καλη η τεχνολογια, αλλα ποτε δεν ειναι το ιδιο με το να εισαι εκει. Αλλη αισθηση της βιντεοκλησης μεσω διαδικτυου κι αλλη η αισθηση να παιρνεις καποιον στο κινητο και να ξερεις οτι ειναι στην ιδια ζωνη ωρας, στην ιδια χωρα.

Στην τελευταια μου επισκεψη λοιπον, ειχα να μαθαινω πολλα νεα μιας και ειχα αρκετο καιρο να παω (ή να ερθω;). Βρηκα καποιους που η ζωη τους προχωρα με πολυ ομορφες και ευχαριστες εξελιξεις. Βρηκα αλλους, που ειναι πλεον χαρακτηριστικο παραδειγμα του τι εχει φερει η καταραμενη η κριση στην ζωη και την καθημερινοτητα στην Ελλαδα. Βρηκα και μερικους οι οποιοι ειναι σχεδον οπως ηταν, με πολυ λιγες ή και καθολου αλλαγες. Για τους πρωτους χαιρομαι αφανταστα και για μερικους νιωθω και περηφανη. Για τους δευτερους λυπαμαι πολυ και ανησυχω. Για τους τριτους δε ξερω... ειναι τοσο λιγες πλεον οι πιθανοτητες να υπαρχουν θετικες εξελιξεις στη ζωη ενος νεου στην Ελλαδα, ωστε απλα χαιρομαι που δεν ανηκουν στη δευτερη κατηγορια.
Κι εγω; Που ειμαι εγω; Εγω ειμαι τουριστρια στην πολη που μεγαλωσα, δε θυμαμαι τους δρομους και δε ξερω τα μαγαζια πλεον. Ειμαι τουριστρια και στην πολη που ωριμασα (ναι, ειναι δυο διαφορετικα πραγματα και πολεις), την πολη που τοσο λατρευω κι ας μην ειμαι πλεον σε θεση να μπορω να ζησω εκει. Ειμαι πλεον απο αυτους που ξερουν καλα τα αεροδρομια που χρησιμοποιουν, απο αυτους που μαζευουν στερλινες για να τις ξοδευουν σε ελληνοευρω, ειμαι απο αυτους που χαζοχαιρονται ακομα και με την κινηση του περιφερειακου, ακομα και με το 'μαλακα' που ακουν απο παντου.
Κι οσο σκεφτομαι πως βλεπω τις ζωες των αγαπημενων μου ανθρωπων να εξελισονται απο μακρια... αναρωτιεμαι: πως βλεπουν αυτοι τη δικη μου ζωη; Γιατι κακα τα ψεματα, οταν πρεπει να δωσεις ραντεβου για να βρεθεις την ιδια ωρα on-line με καποιον, δε του λες ολες τις λεπτομερειες της καθημερινοτητας σου. Αυτο ομως δε σημαινει απαραιτητα οτι απομακρυνεσαι απο καποιον. Γιατι οσους ειχα μεσα στην καρδια μου, συνεχιζω να τους εχω στην ιδια θεση, να τους σκεφτομαι και να τους νοιαζομαι ισως περισσοτερο κι απ'οσο οταν ημουν εκει.
Γιατι 2671 χιλιομετρα ειναι ακριβως αυτο που χρειαζεται για να εκτιμησεις ολα τα ομορφα πραγματα που αφησες πισω και να ξεχασεις οσα σου την εσπαγαν οσο ησουν εκει.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

:) πόσο δίκιο έχεις..