Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

Μη με θυμηθεις στην αλλαγη του χρονου

Δε θελω να λαβω μηνυματα και κλησεις με ευχες για καλη χρονια και ολα τα σχετικα φετος. Οχι απο ατομα που εχω να τους μιλησω μηνες, που δε ξερουν που βρισκομαι, τι κανω, πως περναω. Θελω να μου ευχηθουν μονο οι δικοι μου ανθρωποι, αυτοι που νοιαζονται αρκετα για μενα, ωστε να με θυμουνται ολο το χρονο. Την αγαπη, τη φιλια, τη συμπαθεια, ο,τι καλο νιωθεις για τους ανθρωπους, να φροντιζεις να τα δειχνεις ολο το χρονο...
Δε θελω παλιους γκομενους να προσπαθησουν να δειξουν μεγαλοψυχια και ανωτεροτητα.
Δε θελω ξεχασμενους "φιλους" και γνωστους να προσπαθησουν να καλυψουν το κενο εβδομαδων ή μηνων.
Δε θελω συγγενεις που δε ξερουν πλεον ποσο χρονων ειμαι!
Δε θελω υποκρισια. Για μενα, το να με εχεις γραμμενη τοσο καιρο και να με παιρνεις να μου ευχηθεις επειδη ξεσκονιζεις τον τηλεφωνικο σου καταλογο, ειναι υποκρισια!
Ενταξει, ξερω, οι ρυθμοι της ζωης, προβληματα και μπουρου-μπουρου. Δε το δεχομαι! Ενα τηλεφωνημα σε εναν ανθρωπο που σε νοιαζει κραταει μολις λιγα λεπτα. Δεν ειναι οτι δεν εχεις χρονο για το τηλεφωνημα ή την εξοδο για καφε, ειναι οτι δεν σκεφτεσαι να το κανεις. Ε, λοιπον, αφου δε με σκεφτεσαι ολο το χρονο, γιατι να με σκεφτεις στο τελος του???
Θελω ευχες απο ατομα που ξερω οτι με νοιαζονται και με αγαπουν, γιατι ξερω οτι αυτες οι ευχες θα ειναι αληθινες!Αυτοι οι ανθρωποι ξερουν ποια ειμαι, πως ειμαι, δεν εχουν χασει επεισοδια απ'τη ζωη μου, ξερουν τι να μου ευχηθουν.
Κ εγω με τη σειρα μου, θα τους δωσω τις πιο αληθινες ευχες μου, απ'τα βαθη της ψυχης μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: